با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آگاهی از برند نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 1-14]

  • آگهی تبلیغاتی برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 47-57]

  • آمیخته بازاریابی اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 31-46]

ا

  • اخبار نامطلوب تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 47-31]

  • اخلاق اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]

  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 82-95]

  • ارتباطات ورزشی نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 103-115]

  • ارزش ویژه برند مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 28-40]

  • استان خوزستان ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 15-27]

  • اشتیاق شغلی رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 13-29]

  • اقتصاد توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]

  • امکان سنجی امکان سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 93-101]

  • اینستاگرام استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 64-81]

ب

  • بازاریابی ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 57-71]

  • بازاریابی رابطه‌ای نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 103-115]

  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 1-14]

  • باشگاه‌های بدن‌سازی نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 103-115]

  • برآورد اقتصادی برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 47-57]

  • برنامه نود اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 31-46]

  • برنامه نود برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 47-57]

پ

  • پایبندی بررسی میزان پایبندی داوران مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 1-11]

  • پاسخ طرفداران تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 1-14]

  • پاسخ مصرف‌کننده مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 28-40]

  • پدیده محوری تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 30-44]

ت

  • تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 58-69]

  • تبلیغات شفاهی عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 87-102]

  • تجربه عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 87-102]

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان سواد رسانه‌ای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 48-63]

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 19-1]

  • تحلیل محتوا مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاه‌های خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 59-69]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 45-57]

  • تحلیل محتوا ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 15-27]

  • تیراندازی مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 58-69]

  • تربیت بدنی و علوم ورزشی بررسی میزان پایبندی داوران مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 1-11]

  • تصویر برند نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 1-14]

  • تعاملات بین‌المللی تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 72-81]

  • تنش تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 72-81]

  • توانمندسازی ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 84-97]

  • توانمند سازی کارکنان تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئت‌های اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 82-92]

  • توسعه توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]

  • توسعه گرد شگری امکان سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 93-101]

  • توسعه ورزشی تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 19-1]

  • تئوری داده بنیاد تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 30-44]

ج

  • جهت‌گیری عملکرد بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 15-29]

ح

  • حضور ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 57-71]

  • حضور غیر مولد رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 13-29]

  • حمایت ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 57-71]

خ

  • خبر ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 15-27]

  • خود_‌ابرازی تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 1-14]

د

  • داوران بررسی میزان پایبندی داوران مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 1-11]

  • دیپلماسی فوتبال تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 72-81]

  • دیپلماسی ورزشی تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 45-57]

  • درگیری برند – مصرف کننده نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 1-14]

  • دلبستگی عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 87-102]

  • دلفی فازی شناسایی مولفه‌های روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 98-114]

ر

  • رسانه اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 31-46]

  • رسانه اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]

  • رسانه مجازی مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاه‌های خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 59-69]

  • رسانه‌های اجتماعی تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 30-44]

  • رسانه‌های اجتماعی مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 28-40]

  • رسانه‌های جمعی تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 19-1]

  • رسانه‌های جمعی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجی‌گری هویت فردی از طریق نقش رسانه‌های جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 70-83]

  • رفتار‌تماشاگران تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجی‌گری هویت فردی از طریق نقش رسانه‌های جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 70-83]

  • رفتارهای اخلاقی ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 41-56]

  • رقابت بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 15-29]

  • رویداد ورزشی عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 87-102]

  • روش تحلیل سلسله مراتبی اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 82-95]

س

  • سایت خبری مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاه‌های خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 59-69]

  • ساختاری تفسیری توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]

  • سازمان صدا و سیما ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 15-27]

  • سیاست و ورزش تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 45-57]

  • سبک دلبستگی ایمن رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 13-29]

  • سبک دلبستگی نا ایمن رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 13-29]

  • سبک‌ رهبری طراحی مدل علی روابط سبک‌های رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 109-121]

  • سرمایه اجتماعی رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 13-29]

  • سواد رسانه ای تحلیل گفتمان سواد رسانه‌ای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 48-63]

  • سوارکاری عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 87-102]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]

  • شبکه‌های اجتماعی تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 1-14]

  • شبکه‌های اجتماعی ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 41-56]

  • شرایط مداخله‌گر تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 30-44]

ص

  • صحه گذاری مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 58-69]

  • صداقت اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]

  • صداوسیما برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 47-57]

  • صدا و سیما اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]

  • صنعت توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]

ع

  • عدالت اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]

ف

  • فرهنگ‌سازمانی بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 15-29]

  • فناوری اطلاعات طراحی مدل علی روابط سبک‌های رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 109-121]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 84-97]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئت‌های اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 82-92]

  • فوتبال برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 47-57]

ک

  • کدهای اخلاق داوری بررسی میزان پایبندی داوران مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 1-11]

گ

  • گردشگری زمستانی امکان سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 93-101]

  • گفتمان‌ سیاسی تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 72-81]

ل

  • لیگ برتر فوتبال اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 31-46]

م

  • مجله‌های علمی – پژوهشی بررسی میزان پایبندی داوران مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 1-11]

  • محصولات ورزشی تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 47-31]

  • محصولات ورزشی تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 30-44]

  • مدیران تربیت بدنی شناسایی مولفه‌های روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 98-114]

  • مدیران سیاسی تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 45-57]

  • مدیریت برند استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 64-81]

  • مدیریت دانش طراحی مدل علی روابط سبک‌های رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 109-121]

  • مدلسازی طراحی مدل علی روابط سبک‌های رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 109-121]

  • مدل سلسله مراتب اثر اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 82-95]

  • میزان فعالیت بدنی ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 41-56]

  • مسئولیت پذیری اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]

  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجی‌گری هویت فردی از طریق نقش رسانه‌های جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 70-83]

  • منابع انسانی ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 84-97]

  • منفوریت برند تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 47-31]

  • مولفه‌های روابط عمومی شناسایی مولفه‌های روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 98-114]

ن

  • نرخ ناسازگاری اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 82-95]

  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 57-71]

  • نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 41-56]

  • نوآوری سازنده بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 15-29]

و

  • وابستگی مشتری بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیل‌کننده فرهنگ‌سازمانی (رسانه‌های ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 15-29]

  • ورزش توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]

  • ورزش ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 84-97]

  • ورزش ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 15-27]

  • ورزش بانوان مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاه‌های خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 59-69]

  • ورزش زنان تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 19-1]

  • ورزش سیاسی تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 45-57]

  • ورزشکاران حرفه‌ای زن تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفه‌ای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 1-14]

  • ورزشکار حرفه‌ای استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 64-81]

  • ویژگی برند استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 64-81]

  • وفاداری نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 103-115]

  • وفاداری مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 58-69]

ه

  • هویت فردی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجی‌گری هویت فردی از طریق نقش رسانه‌های جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 70-83]

  • هیئت‌های اسکیت تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئت‌های اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 82-92]

ی

  • یادگیری سازمانی تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئت‌های اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 82-92]