آ
-
آگاهی از برند
نقش عوامل بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجیگری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 1-14]
-
آگهی تبلیغاتی
برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 47-57]
-
آمیخته بازاریابی
اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 31-46]
ا
-
اخبار نامطلوب
تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 47-31]
-
اخلاق
اعتباریابی ابزار شاخصهای اخلاق رسانه-ای در برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]
-
ارتباطات یکپارچه بازاریابی
اولویتبندی شاخصها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 82-95]
-
ارتباطات ورزشی
نقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 103-115]
-
ارزش ویژه برند
مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 28-40]
-
استان خوزستان
ارزیابی محتوای برنامههای ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 15-27]
-
اشتیاق شغلی
رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 13-29]
-
اقتصاد
توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی با رویکرد طرحهای ترکیبی و مدل سازی ISM (مدلسازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]
-
امکان سنجی
امکان سنجی فرصتهای سرمایهگذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 93-101]
-
اینستاگرام
استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام بهعنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 64-81]
ب
-
بازاریابی
ارائه مدل نقش رسانههای اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیومهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 57-71]
-
بازاریابی رابطهای
نقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 103-115]
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
نقش عوامل بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجیگری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 1-14]
-
باشگاههای بدنسازی
نقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 103-115]
-
برآورد اقتصادی
برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 47-57]
-
برنامه نود
اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 31-46]
-
برنامه نود
برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 47-57]
پ
-
پایبندی
بررسی میزان پایبندی داوران مجلههای علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 1-11]
-
پاسخ طرفداران
تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفهای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 1-14]
-
پاسخ مصرفکننده
مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 28-40]
-
پدیده محوری
تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانههای اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 30-44]
ت
-
تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 58-69]
-
تبلیغات شفاهی
عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 87-102]
-
تجربه
عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 87-102]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان سواد رسانهای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 48-63]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 19-1]
-
تحلیل محتوا
مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاههای خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 59-69]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 45-57]
-
تحلیل محتوا
ارزیابی محتوای برنامههای ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 15-27]
-
تیراندازی
مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 58-69]
-
تربیت بدنی و علوم ورزشی
بررسی میزان پایبندی داوران مجلههای علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 1-11]
-
تصویر برند
نقش عوامل بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجیگری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 1-14]
-
تعاملات بینالمللی
تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 72-81]
-
تنش
تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 72-81]
-
توانمندسازی
ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 84-97]
-
توانمند سازی کارکنان
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئتهای اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 82-92]
-
توسعه
توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی با رویکرد طرحهای ترکیبی و مدل سازی ISM (مدلسازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]
-
توسعه گرد شگری
امکان سنجی فرصتهای سرمایهگذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 93-101]
-
توسعه ورزشی
تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 19-1]
-
تئوری داده بنیاد
تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانههای اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 30-44]
ج
-
جهتگیری عملکرد
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیلکننده فرهنگسازمانی (رسانههای ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 15-29]
ح
-
حضور
ارائه مدل نقش رسانههای اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیومهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 57-71]
-
حضور غیر مولد
رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 13-29]
-
حمایت
ارائه مدل نقش رسانههای اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیومهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 57-71]
خ
-
خبر
ارزیابی محتوای برنامههای ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 15-27]
-
خود_ابرازی
تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفهای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 1-14]
د
-
داوران
بررسی میزان پایبندی داوران مجلههای علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 1-11]
-
دیپلماسی فوتبال
تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 72-81]
-
دیپلماسی ورزشی
تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 45-57]
-
درگیری برند – مصرف کننده
نقش عوامل بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجیگری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 1-14]
-
دلبستگی
عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 87-102]
-
دلفی فازی
شناسایی مولفههای روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاههای آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 98-114]
ر
-
رسانه
اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 31-46]
-
رسانه
اعتباریابی ابزار شاخصهای اخلاق رسانه-ای در برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]
-
رسانه مجازی
مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاههای خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 59-69]
-
رسانههای اجتماعی
تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانههای اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 30-44]
-
رسانههای اجتماعی
مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 28-40]
-
رسانههای جمعی
تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 19-1]
-
رسانههای جمعی
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجیگری هویت فردی از طریق نقش رسانههای جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 70-83]
-
رفتارتماشاگران
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجیگری هویت فردی از طریق نقش رسانههای جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 70-83]
-
رفتارهای اخلاقی
ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیتهای بدنی، میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویربدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 41-56]
-
رقابت
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیلکننده فرهنگسازمانی (رسانههای ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 15-29]
-
رویداد ورزشی
عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 87-102]
-
روش تحلیل سلسله مراتبی
اولویتبندی شاخصها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 82-95]
س
-
سایت خبری
مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاههای خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 59-69]
-
ساختاری تفسیری
توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی با رویکرد طرحهای ترکیبی و مدل سازی ISM (مدلسازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]
-
سازمان صدا و سیما
ارزیابی محتوای برنامههای ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 15-27]
-
سیاست و ورزش
تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 45-57]
-
سبک دلبستگی ایمن
رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 13-29]
-
سبک دلبستگی نا ایمن
رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 13-29]
-
سبک رهبری
طراحی مدل علی روابط سبکهای رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 109-121]
-
سرمایه اجتماعی
رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 13-29]
-
سواد رسانه ای
تحلیل گفتمان سواد رسانهای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 48-63]
-
سوارکاری
عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 87-102]
ش
-
شبکههای اجتماعی
توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی با رویکرد طرحهای ترکیبی و مدل سازی ISM (مدلسازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]
-
شبکههای اجتماعی
تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفهای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 1-14]
-
شبکههای اجتماعی
ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیتهای بدنی، میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویربدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 41-56]
-
شرایط مداخلهگر
تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانههای اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 30-44]
ص
-
صحه گذاری
مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 58-69]
-
صداقت
اعتباریابی ابزار شاخصهای اخلاق رسانه-ای در برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]
-
صداوسیما
برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 47-57]
-
صدا و سیما
اعتباریابی ابزار شاخصهای اخلاق رسانه-ای در برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]
-
صنعت
توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی با رویکرد طرحهای ترکیبی و مدل سازی ISM (مدلسازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]
ع
-
عدالت
اعتباریابی ابزار شاخصهای اخلاق رسانه-ای در برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]
ف
-
فرهنگسازمانی
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیلکننده فرهنگسازمانی (رسانههای ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 15-29]
-
فناوری اطلاعات
طراحی مدل علی روابط سبکهای رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 109-121]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 84-97]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئتهای اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 82-92]
-
فوتبال
برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 47-57]
ک
-
کدهای اخلاق داوری
بررسی میزان پایبندی داوران مجلههای علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 1-11]
گ
-
گردشگری زمستانی
امکان سنجی فرصتهای سرمایهگذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 93-101]
-
گفتمان سیاسی
تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 72-81]
ل
-
لیگ برتر فوتبال
اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 31-46]
م
-
مجلههای علمی – پژوهشی
بررسی میزان پایبندی داوران مجلههای علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 1-11]
-
محصولات ورزشی
تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 47-31]
-
محصولات ورزشی
تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی (با تأکید بر رسانههای اجتماعی) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 30-44]
-
مدیران تربیت بدنی
شناسایی مولفههای روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاههای آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 98-114]
-
مدیران سیاسی
تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 45-57]
-
مدیریت برند
استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام بهعنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 64-81]
-
مدیریت دانش
طراحی مدل علی روابط سبکهای رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 109-121]
-
مدلسازی
طراحی مدل علی روابط سبکهای رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 109-121]
-
مدل سلسله مراتب اثر
اولویتبندی شاخصها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 82-95]
-
میزان فعالیت بدنی
ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیتهای بدنی، میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویربدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 41-56]
-
مسئولیت پذیری
اعتباریابی ابزار شاخصهای اخلاق رسانه-ای در برنامههای ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 30-20]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجیگری هویت فردی از طریق نقش رسانههای جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 70-83]
-
منابع انسانی
ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 84-97]
-
منفوریت برند
تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 47-31]
-
مولفههای روابط عمومی
شناسایی مولفههای روابط عمومی مدیران تربیت بدنی دانشگاههای آزاد اسلامی بر اساس روش دلفی فازی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 98-114]
ن
-
نرخ ناسازگاری
اولویتبندی شاخصها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 82-95]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه مدل نقش رسانههای اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیومهای فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 57-71]
-
نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود
ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیتهای بدنی، میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویربدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 41-56]
-
نوآوری سازنده
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیلکننده فرهنگسازمانی (رسانههای ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 15-29]
و
-
وابستگی مشتری
بررسی رابطه وابستگی مشتری با نوآوری رسانه ورزشی: نقش تعدیلکننده فرهنگسازمانی (رسانههای ورزشی در شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 15-29]
-
ورزش
توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی با رویکرد طرحهای ترکیبی و مدل سازی ISM (مدلسازی ساختاری تفسیری ) [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 71-86]
-
ورزش
ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی بر مبنای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 84-97]
-
ورزش
ارزیابی محتوای برنامههای ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 15-27]
-
ورزش بانوان
مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاههای خبری مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 59-69]
-
ورزش زنان
تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 19-1]
-
ورزش سیاسی
تحلیل محتوای مقالات مرتبط با سیاست و ورزش ازسال های 1388 تا 1398 [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 45-57]
-
ورزشکاران حرفهای زن
تحلیل پاسخ طرفداران به خود_ابرازی ورزشکاران حرفهای زن در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی: ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 1-14]
-
ورزشکار حرفهای
استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام بهعنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 64-81]
-
ویژگی برند
استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام بهعنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفهای [دوره 9، شماره 2، 1401-1400، صفحه 64-81]
-
وفاداری
نقش واسطهای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفههای بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری [دوره 9، شماره 1، 1401-1400، صفحه 103-115]
-
وفاداری
مدلسازی نقش صحه گذاری در وفاداری به برند ورزشکاران تیراندازی با میانجی گری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه اسلحه والتر) [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 58-69]
ه
-
هویت فردی
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتار تماشاگران لیگ برتر فوتبال با میانجیگری هویت فردی از طریق نقش رسانههای جمعی [دوره 9، شماره 3، 1401-1400، صفحه 70-83]
-
هیئتهای اسکیت
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئتهای اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 82-92]
ی
-
یادگیری سازمانی
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئتهای اسکیت کشور [دوره 9، شماره 4، 1401-1400، صفحه 82-92]